MIN TUR HAR ÄNTLIGEN KOMMIT

Alltså allting går bara framåt nu. De ringde ifrån resebolaget och sa att vårat fina hotell i Bulgarien hade blivit överbokat, så de var tvugna att ta bort oss därifrån (!!!) Paniken steg för mig. Sedan förklarade dom att vi kommer få bo på ett lyxhotell istället, för att allt blivit så gormigt. JAG KUNDE INTE TRO MINA ÖRON! Och allt för samma pris! Snacka om att detta kommer bli en lyckat resa, jag längtar så mycket. Här kommer lite bilder på vårat hotell bitches ;)







Vi tackade inte nej till erbjudandet ;)

Åsikter
Postat av: vanessa

Alltså snacka om att resan blir bra :D Längtar bara tills vi får simma runt i den där stoooora poolen ;P Aaah

2009-06-27 @ 16:14:59
URL: http://vanessanord.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0