SJUKLINGEN

Dreaming, hoping, for another try
I've been looking, searching, deeper down inside


Hm, idag har dagen gått skitfort på jobbet. MEN, jag har blivit riktigt sjuk och det här får inte hända mig just nu! Jag tror jag har halsfluss eller någonting liknande.. Tur så är jag ensam hemma så jag kan bara gosa ner i mammas säng och vila där i några dagar, orkar ändå inte gå ut när man är såhär sjuk! Jag har så fruktansvärt ont i min hals, stackars stackars Helena.. 

Igårkväll när jag skulle sova så låg min älskade Erica och strök mig i håret tills jag somnade, där kan man snacka om världens bästa vän :) Jag har så himla fina vänner, världens bästa! Och jag älskar er mest av allt, tack för allting ni gör för mig.

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0