SOMMARENS BÄSTA PARTYKVÄLL ?

Ja, vart ska jag börja ?! Det har tydligen hunnit hända väldigt mycket denna helg, endel som är rykten (?) som förmodligen stämmer och en hel del som jag själv har sett. Men nu känner jag mig glad för jag har insett att jag fattade rätt beslut och du är riktigt pinsam.

Igår var det skittrevligt med brudarna. Vi förfestade först hos Vanessa (D) och gjorde oss iordning osv. Det var jag, Erica, Olivia, Vanessa och Vanessa. Vi käkade lite grillat och sedan begav vi oss till Gustavo. Några av tjejerna blev stoppade påvägen av snuten och de hällde ut deras dricka- Men jag och Vanessa hann smita så vi behöll vårat ;) TUR! Det var en mycket trevlig kväll och vi spenderade hela i öl-tältet. Tyvärr inga karuseller, men det blir det ändring på ikväll! Lätt!

Det var jätte, jätte trevligt och jag och Vanessa (D) röjde självklart hela öl tältet ;) Ikväll ska vi ha lika trevligt som igår, och sedan blir det TC efteråt ; ) Jag längtar! Idag är det bara en vecka kvar tills vi åker till Sunny beach! That feels good ; )

Nu bjuder jag på lite bilder ifrån igår;)


Jag och mina guldtjejor! Olivia, Vanessa, Vanessa och Erica.


SKÅL!


Jag och mitt hjärta!


Två fyllon


Jag och lille Jonas


Mina älsklingar! Tack för en förtrollad natt ;)

Åsikter
Postat av: Emma

Du är verkligen hur söt som helst Helena, du förtjänar det bästa: )

2009-06-27 @ 16:34:28
URL: http://emmawikberg.blogg.se/
Postat av: Olivia

Tack själv gumman! Du måste skicka alla bilder:)

2009-06-28 @ 03:15:55
URL: http://oliviaohman.blogg.se/
Postat av: ida

va fin du är! jättesnygg i håret! :)

2009-06-29 @ 14:42:38
URL: http://idahannaa.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0