STRESSAR

Goodmornin´ sitter och försöker få tag i Fanny, för hon verkar ha försovit sig. Vilket inte är så bra eftersom att vi ska spela upp våran teater idag, är väldigt stressad. FANNY VAKNA NU!  Jag har även GeMu prov idag, som hänger på hela mitt betyg så där vill jag prestera BRA! Detta är det sista jag har innan avslutningen, så jag var uppe tidigare än tuppen för att öva! Micke började jobba klockan sju, så jag tänkte att jag lika gärna kan gå upp med honom då. Imorgon är vi lediga och det ska bli otroligt skönt, Vanessa kanske skulle sova över här inatt. Mys :) Håll tummarna för mig idag, det kommer jag behöva! Küss


Åsikter
Postat av: Anonym

hahaha NAW, jag försov mig, SOM VANLIGT. men jag hann ju ändå;) och vi kickade ass.

2009-06-10 @ 21:20:53
Postat av: Fanny

/ FANNY

2009-06-10 @ 21:21:48
URL: http://ninija.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0