TRÅK-PROBLEM

Jävla trist man kan ha! Nu har jag städat, fixat en ny nyckel till lägenheten, besökt allas bloggar, kollat facebook, sminkat mig, lockat håret och ungefär allt man kan göra! Ändå har jag massa tid kvar innan vi ska till luleå, vad ska jag nu hitta på? När man håller på att fixa sig och har massa tid kvar innan man ska åka, så känns det alltid som att man kan göra mer. Då kanske man lägger på lite mer mascara, eller ritar dit lite eyeliner och sånt som man egentligen inte tänkte från början, eller så hittar man ett litet hårstrå i håret som inte är lockat och då ska man promt locka det! Tillslut ångrar man att man inte lät det vara som det var ifrån början. Någon tjej som känner igen sig, eller är jag bara konstig? Hehe

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0