THIS IS ME, SO TYPICAL

Alltså världens otursdag jag har haft.. Nu ska ni få höra!
Först och främst blev det ett väldigt stort bråk på jobbet,
så jag stängde av min mobil för att få slippa bråka/bli ledsen
på arbetstiden. Allting blev bara ett helvete. Jag stängde tårarna
ute ett tag, och sedan kändes det faktiskt bättre.
( nu är dock allt löst, och allting blev skitbra)
Efter det så var det en massa gorm på jobbet och jag blev
lite sen tillbaka, då var portarna stängda där jag skulle
lämna grejerna. (typiskt!!) Jag fick alltså cykla med alla saker
HEM. Och såhär snygg var min cykel (observera kärran därbak)-

När jag med stor skam fick bege mig mot stan, så var det inte
nog med det.. Först och främst cyklade jag in med vagnen
i en lyckstolpe, så jag flög över styret. Då gick nästan min sista droppe.
Ville bara gråta rakt ut. Men jag reste mig snabbt och cyklade vidare..
När jag cyklade upp mot parken där tjejerna (vanessa, linnea och eve)
satt och solade och åt glass i väntan på mig, så hörde jag de alla tre
GAPSKRATTA. (åt min cykel såklart!) DÅ gick min sista droppe, jag
började bara storböla rakt ut och dom såg ganska chockade ut.
Men de slutade såklart inte skratta, så jag började också skratta
samtidigt som jag storgrät och berättade allt som hänt mig under dagen
Det var nog inte lätt att höra vad jag sa.. Haha, sånt där är alltid så kul.
Det är alltid sådant som man sitter och skrattar åt i timmar i efterhand.
Sedan började jag fundera - varför kunde jag inte bara få dö när jag flög
över styret?! 
Haha, skämt åsido. Så allvarligt var det kanske inte! Men i det ögonblicket
kändes det så..

Så ungefär så har min dag sett ut, hur har eran varit?!
Nu ska jag och Vanessa bege oss till Eve och träffa tjejerna.
LOVE!

Åsikter
Postat av: Olivia

Nåå gumman :p

2009-06-23 @ 22:42:58
URL: http://oliviaohman.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0