BODEN ALIVE

Du är verkligen så sorglig. Förstår inte vars jag såg någonting bra i dig, du är bara full av skit.



Igår var det jättetrevligt. Jag och Vanessa (D) gjorde oss iordning och gick ut på alive. Vi träffade en massa folk och åkte lite karuseller. De mesta pengarna sparade vi till Fredag & Lördag såklart ; ) Senare på kvällen kom även Mariell och Vanessa (N) och hängde med oss. Det var jätteskönt väder hela kvällen. Underbart!

Ikväll blir det massssssssor av partaj, det har jag sett framemot hela veckan! Det ska bli så himla kul :) Erica och Olli kommer också till mig, mina finflickor :) Jag tror att det blir att sova hos Vanessa (D) sedan. Men vi får la se :) Hoppas allt är bra, ses ikväll : ) Puss

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0