LITE OM MIG.

Namn: Helena
Skostorlek: 35-36
Hårfärg: Hm, ganska ljust iallafall. Slingat.
Jag blir glad av: Typ folk som är glada

Vem kramade du senast?: Pappsen (yes,pappas flicka)
Vem ringer du när du är arg/ledsen?: Eve, Erica eller Vanessa. Frida också ibland.
Vad skulle du behöva nu: Typ jävla sömn
Vilken tid gick du upp idag: Somnade jag någonsin?
Vad var det första du sa i morse?: Att det var bra väder ute (?)
Har du sovit i din egna säng inatt?: Nej

Senaste personen du skickade sms till: Elin
Senaste personen du fick sms av: Rasmus
Senaste personen som du ringde till: Vanessa
Senaste personen som ringde dig: Mamma, (suck!!)
Senaste personen som fick dig att skratta: Vanessa och Vanessa
Senaste personen du hörde sjunga: Hm, Vanessa ;p
Senaste personen som fick dig arg: Mamma
Senaste låten du lyssnade på: VÅRAN LÅT! Where´s your right round head ;)
Senaste låten du laddade ner: Ingen aning
Senaste tv program du tittade på: Hm, det var ett tag sen det också. Gossipgirl kanske?
Senaste kärleken du var med om: Micke

Är du kär i någon: "love is just a word"
Vilket shampoo använder du: Åh, ids inte gå och titta vad det heter ;p Från frissan iaf
Vilken parfym använder du: Lite olika, hypnose, escada, britney, paris
Vad är du rädd för: Bli sårad
Har du nånsin gråtit över en pojke: Hehe m, tyvärr. Den sitsen vill jag aldrig sätta mig i igen. Alltså, strunta i att bli kär ;)
Har du nånsin ljugit för någon: Jao, ibland behövs det kanske. Men helst så lite som möjligt :)
Dagens dryck: Cola ofcourse
Vad har du gjort idag: Varit på stranden, solat, tyckt synd om mig själv, tyckt synd om mig själv lite till. Sedan tagit hand om mig själv;) Badat badkar, ansiktsmask, peeling, målat naglar osv. Jättehärligt var det!
Var det kul: Jadå
Vad är du allergisk mot: Svin, folk som måste trycka ner andra människor för att må bättre själv. Folk som behandlar andra illa.
Var har du ont: Lite blåmärken här och där och ungefär i hela kroppen, men annars är det lugnt ;)
Använder du hårspray: Faktiskt inte så ofta ;p Men det är väl dags att börja med det nudå.
Var du glad igår: Ja, tidsvis. Mitt humör går lite upp och ner. Fucking bergochdalbana
Spagetti eller makaroner: Spagetti
Mer värt än guld: Mina tjejor! Att ni orkar med mig ;) Världens största tack till er! (ni vet vilka ni är)

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0