THIS IS ME

Sagt nej till ett samlag? - Öh ja.
Snott någons mobiltelefon? - Haha ja, men det var en rolig historia ;) Personen fick självklart tillbaka den sedan.
Varit medvetslös? - Ja
Hånglat med nån riktigt ful? - Har kanske hänt, huvva. Får man skylla på att man var ung och dum?
Hånglat med fler än 50 personer? - Jag vet inte direkt, har inte räknat dom. Hoppas inte.
Gjort nåt riktigt dumt? - Jo
Gjort nåt du verkligen ångrar? - Ja
Blivit full på ett släktkalas? - Haha ohja.
Varit full i skolan? - Ja
Blivit portad från en krog? - Nej
Varit otrogen? - Har tyvärr hänt.
Varit full på julafton? - Nej, aldrig (!!)
Varit nykter på nyårsafton när du var över 15 år? - Nej
Slagit sönder en tv? - Nej, inte det. 
Önskat att du var det motsatta könet? - Haha absolut, de flesta är så okänsliga så det hade nog varit underbart ;)
Fått barn? - Nej
Överdoserat? - Nej
Åkt ambulans? - Ja
Gjort nåt riktigt olagligt? - Ja
Fått din mamma att gråta? - Ja :(
Blivit polisanmäld? - Ja
Slagit ner någon? - Ja, tyvär
Slagit någon blodig? - Ja, tyvär
Skämts över dina föräldrar? - Haha ja, vem har inte ? ;p
Skämts över din bästa kompis? - Haha JA ;P
Skämts över dig själv? - Oh yes.
Ätit från en papperskorg? - Eh, nej

Senaste personer som..
Sov i din säng:
Evelina och Vanessa
Såg dig gråta: Vanessa
Fick dig att gråta: Hm, klura på det ett tag ni.
Du delade en drink med: Vanessa och Vanessa ;p
Du gick på bio med: - M
Du gick på stan med: Eve
Skällde på dig: Hm, Vanessa ;p
Skickade ett e-mail till dig: Facebook

Har du någonsin...
Sagt "Jag Älskar Dig" och menat det:
Ja
Bråkat med ditt husdjur: Haha, ja ;) Hon är så besvärlig ibland ;)
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: JAA!

Varit i...
Usa:
Nej
Norge: Ja
Finland: Ja
Kina: Nej
Tyskland: Nej

Extra stuff...
Tar du droger:
Aldrig i mitt liv,. Hatar sånt!
Dricker du: Ja
Vem är din bästa vän: De allra närmaste hjärtat är Evelina, Erica och Vanessa! Sedan finns det tusen fler såklart :) Ni är inte glömda.
Vad är du mest rädd för: Att bli sårad, eller liknande.
Vilka kläder sover du i: Trosor, stor t-shirt eller naken
Vart vill du gifta dig: Utomlands
Vem hatar du verkligen: Jag hatar nog inte direkt någon, hatar endel saker som folk gör.
Varit kär: Ja
Kör du bil: Ja ;)
Har du ett jobb: Ja!
Gillar du att ha folk omkring dig: Ja, hatar att vara utan!
Är du ett hälsofreak:  Ja, när jag vill!


Stuffs...
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på:
Nej, inte vad jag kan minnas
Är du ensam nu: Ja, all alone in the big house
Låt som fastnar i ditt huvud ofta: Where´s your right round head
Vill du gifta dig: Ja, verkligen!
Vill du ha barn: Ja, självklart!

Favorit...
Rum i huset:
Mitt
Typ av musik: Hiphop & rnb
Parfym: Escada, Britney osv.
Månad: Juni, juli!
Sten: Öhm?

De senaste 48 timmarna, har du...
Gråtit:
Ja
Köpt någonting: Ja
Varit sjuk: Nej
Sjungit: Ja
Sagt "Jag Älskar Dig": Nej
Velat säga till några att du älskar dem: Ja
Träffat någon ny: Nej, tror inte det.
Saknat någon: Ja
Kramat någon: Ja
Kysst någon: Nej

Senaste...
Låt du hörde:
Vet ej :)
Film du såg: Ett päron till farsa, AS KUL!
Drink du köpte: Sex on the beach
Mat du åt: Macka

Har Jag:
Digitalkamera?
Ja
Telefon på rummet? Ja
Egen dator? Ja
Könssjukdom? Nej!!
Husdjur? Jo, min älskade kanin
Bra kompisar? Dom bästa
Tar du receptbelagda mediciner? Nej
Varför då? Nej
Vem vill du fika med just nu? Ingen speciell :) Tjejerna mina isfl!

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0