VÄLKOMMEN SOMMAREN!

Igår hade jag en supermysig kväll på stan med Vanessa (N) och Vanessa (D)! Först var jag och Vanessa (N) och åt sushi och firade att våran resa nyss blivit bokad! Sedan var vi med Vanessa (D) på stan. Vi köpte remmar, lyssnade på ett band och köpte hallon ice-slushes.. Här kan vi snacka sommar alltså! Dessutom har jag fått jättemycket färg när jag jobbat ute två dagar i 28 graders värme, oh ja! Inte nog med det så åker jag snart till Bulgarien, och efter det kan vi kanske börja snacka färg bitches ;) I helgen är det boden alive och där kommer jag och tjejerna göra stället osäkert! ;) Hehe. Ikväll blir det stan med tjejerna kolla lite om det är något folk på tivolit och öltälten, ha det bra sötnosar! PUSS. h

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0