WESTERN FARM

Nog med tråkigheter, nu ska jag berätta om min gårdag.
Förfesten var inget vidare, det var kul i början av kvällen. Kring 10 tog jag, Vanessa, Micke och Gurra en taxi till farmen. På farmen var det jättekul faktiskt, mycket folk man kände osv. Jag och Vanessa höll ihop nästan hela kvällen. Vi tittade lite på EMD, men det var inget vidare :b hehe.

Jag är så sjukt seg i mitt huvud så jag har suddat det här inlägget typ 4 gånger, det blir aldrig rätt. Det har tagit mig ungefär hur länge som hellst att skriva. Jag åkte hem med Micke rätt tidigt för han kunde nästan inte stå på benen, haha. Så såg min kväll ut ungefär :) hade ni en rolig kväll?!

Åsikter
Postat av: Olivia

Det var ju svin kul!:)

2009-06-07 @ 16:58:52
URL: http://oliviaohman.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0