ANGRY BITCH

SKIT JÄVLA HELVETES FAN. Nu är provet inställt och jag har pluggat som en jävla psykisk-skol-jävla-nörd. Vi ska ha det NÄSTA vecka istället och det känns ju jävligt bra när man har pluggat så mycket och kan precis allt, så ska man lyckas hålla det i sitt kortvariga minne i en vecka också? När det egentligen flyger ur skallen på mig på typ 5 minuter. Jag har ännu ett prov på Torsdag som jag inte har pluggat ETT SKIT TILL ÄN PGA AV DETTA PROV! Hade kunnat jobba hur mycket som hellst med det istället. Nej, nu är jag less! Nu slår nörden Helena ner nävarna i bordet! Punkt slut.

Åsikter
Postat av: Vanessa

Hahaha fan vad rätt åt dig din jävel ;) Själv vart man ju asglad, men jag antar att jag inte är lika nördig som du, haha ;)

2009-03-11 @ 07:31:53
URL: http://vanessanord.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0