ANIMAL FARM

Idag har jag bara varit nyttig! Ja, förutom ett miniskrov på frasses då.
Efter det åkte jag och Vanessa till Step-in för att träna, det var riktigt skönt och fyfan vad det tog! Sedan gick vi på stan ett tag och Micke hämtade mig efter en stund. Vi åkte hem till honom och jag kom på hur mycket läxa jag egentligen har. Väldigt läskigt att jag tänker på det på lovet, men vad ska man annars göra när man har en jobbig skolvecka efter lovet? Jag skrev iallafall min engelska bokrecension på Animal Farm. Eftersom att jag tycker att just det är det jobbigaste av alla läxor, så började jag med det. Nu har jag kvar
- Svenska provs plugg
- Naturkunskap prov plugg
- Rättskunskap plugg

Allt är jobbigt och lär ta en jädrans tid, men jag ska fixa det!
Nu ska jag gå och gosa med min älskling, det förtjänar han!
Tjao

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0