ASSHOLE

Jag är så fruktansvärt irriterad nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen.. Vill bara ut och springa av sig all ilska.

Jag fattar inte varför det ska vara så i helvetes okej för dig att göra en sak? Men inte för mig, för när jag gör det så är det så jävulskt fel. Sedan när vi väl är i den situtationen då du gör en massa saker som du alltid nekar mig, eller är sur på mig i dagar för. SÄGER DU att du inte skulle bli sur om jag gjorde så? DÅ FUNKAR ALLTING OCH DÅ KAN JAG GÖRA PRECIS VAD SOM HELLST OCH DU SKULLE STÄLLA UPP OCH ALDRIG VARA SUR.

Tyvärr så känner jag dig alldeles för väl för att gå på det där, och både du och jag vet att nästa gång vi är i den situationen och jag gör "fel" så kommer det vara ett jävla liv igen. Ändå är det för det mesta du som gör 3 gånger värre saker när det väl är något.- Sedan kan du säga att du blir sur för saker som jag gör? SOM DU SJÄLV GÖR HELA TIDEN. Jag fattar inte är det på riktigt fel på dig eller är du helt jävla blind och ser inte sakerna du själv gör hela tiden?! SER DU ENDAST FELEN SOM FOLK GÖR MOT DIG, SOM EGENTLIGEN INTE ENS ÄR FEL?

Jag klarar verkligen inte längre av att leva med under sådana här ´regler´, som bara ska gälla för mig. Självklart om det hade varit jämnställt men aldrig i livet om det ska vara jag som får ta all skit. Endel saker är ju självklara att man inte gör emot varandra och känner man varandra väl, så vet man vad som är okej och inte. Och du förstår nog att just nu är jag riktigt sur, för annars skulle jag inte skriva ut mina känslor på bloggen (det är inte vad jag brukar göra i vanliga fall, vad gäller mina nära och kära)

Människor kan vara så fruktansvärt känsliga, men ändå så hemskt okänsliga när det gäller andras känslor. Egoist.

Åsikter
Postat av: Baron

bryt dig lös och gör slut en gång för alla då? inte så svårt..

2009-03-22 @ 09:53:36

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0