CHANELLE ♥

Nu har jag hämtat min pärla! Och hon är så söt, världens sötaste! Chanelle heter hon ♥




Så jag har gjort fint i hennes bur, gett henne något att äta och vatten såklart. Nu ska hon få känna sig lite hemmastadd ett tag innan jag kommer och stör, tänkte jag. Idag kom pappa hem ifrån Spanien, så vi har hämtat honom på flygplatsen. När han kom hem fick jag ett supersnyggt badlakan, (behövdes) och det vet nog han om.. + att jag fick en super fin t-shirt! 
                                                                                    


Ps.
Om någon har försökt ringa mig och aldrig fått tag i mig, så beror det på att min mobil är i stan hos min mamma och där har den varit sedan igårmorse.
Puss ♥


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0