CLINIQUE CLARIFYING LOTION

Jag började med mitt ansiktsvatten ifrån Qlinique för ca 1 och ett halvt år sedan. Jag måste säga att det är det bästa jag någonsin har köpt och jag skulle aldrig vela sluta med det igen. Qlinique´s ansiktsvatten avlägsnar skonsamt döda hudceller och rengör huden på djupet. Huden känns smidigare, blir mjukare och får mer lyster.

Det finns tre olika sorter -

Clinique Clarifying Lotion 1 är anpassad för dig med känslig hy.



Clarifying 2 är anpassad för dig med normal till kombinerad hy.


Clarifying  3 är anpassad för dig med kombinerad till oljig/fet hy. 



Detta är min och den passar mig perfekt! Jag älskar den. Alltid morgon och kväll åker den på mitt ansikte, alltid. Jag skulle inte vilja sova utan dendär kyliga, uppfriskande känslan ifrån mitt ansiktsvatten. Det är ett tips som jag starkt kan rekommendera!

7 av 7 hjärtan till den

Åsikter
Postat av: Louice

Jag har alltid tänkt köpa en sån där:) Dom verkar bra

2009-03-10 @ 01:22:43

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0