DON´T WORRY, I´LL BE HERE

Idag har jag faktiskt mått mycket bättre än jag förtjänar! Jag måste säga att det verkligen hjälper att dricka vatten innan man lägger sig. Vanessa sov här inatt, det var trevligt. Vi såg en massa filmer efter partyts slut. Här sitter bakis-jag nu..






Sitter just nu och väntar på att gubben ska komma, vi ska kika på Beck och sanningens ögonblick. Dock går det samtidigt! Imorgon blir det tidigt bussen till Western Farm. Vi ska bosätta oss där i 2 veckor för att repa till musikalen! Nu börjar det närma sig!

Idag har jag hunnit med rätt mycket. Jag har jobbat ett tag och jag har varit på långpromenad med Eve och Nils! Jag har även träffat släkten som har varit och grattat mamma.

Hoppas ni har det bra! Kram

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0