EMILY ROSE

Som ni har märkt så är jag en  film-människa. Jag är med Micke nu och vi ska titta på "exorcism of  emily rose" Det är baserat på en sann historia och  alla säger att ´det är typ den läskigaste film som dom har sett´ Jag själv har fatiskt aldrig sett den, så det ska bli spännande. Bara det jag har hört talas om, så tycker jag att den verkar skithemsk! Stackars flicka och familj. Tror ni på berättelsen? Man kan ju än läsa om det på internet osv, verkar lite creepy.


Imorgon blir det födelsedagsfirande i Luleå, för Elin som fyller 17 år! Grattis sötnos! Så jag åker dit kring halv 4 och gör mig iordning hos Olli, sedan bär det av till Sunderbyn :) Hur ser eran helg ut? Hoppas att ni har det bra! Puss

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0