ESCADA

Jag var inne på Kicks idag med Vanessa
såg att den nya Escada -sommardoften, har kommit ut.
Ocean Lounge.

Escada är mina absoluta favoritparfymer allihopa! Jag tycker att dom luktar så himla gott. Dessa är mina ;
 
Sunset heat,        rock ´n reo      och       escada -magnetism.

Escada magnetism är en som jag aldrig har ledsnat på, jag tror jag har köpt den parfymen minst 5 gånger. Här är andra parfymer ifrån escada som jag också vill ha ;

Framförallt Moonsparkle och den nya -Ocean Lounge.

Smack till escada ♥

Jag vill också ha Britneys nya parfym, eftersom att jag har de två andra av hennes runda. Curious är också helt okej!

        Fantasy                            Midnight

                  En till parfym jag älskar är Paris Hiltons -Heiress.



Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0