GOOD AND BAD NEWS

Ja, idag fick jag ett tråkigt besked, någonting som jag inte hade kunnat tro.. Det är dock ingenting som jag vill prata om, men ändå något som är värt att nämnas. Kan hända att jag kanske är lite dyster (?) och då är det ju bra att ni vet det.. 

Jag har även roliga nyheter! Mycket roligt. Jag har inte velat nämna det förut eftersom att jag inte riktigt hade bestämt mig, men nu har jag det. Såhär är det - Mamma frågade mig för någon dag sedan om vi skulle åka till Schweiz, så det är nu bestämt att vi ska :) Om bara tre veckor! På påsklovet! Jippi!




Det ska bli härligt med lite semester, måste jag säga. Nåväl jag skriver väl mer om det sedan, blir b.la några dagar i alperna osv :) Ser verkligen fram emot det!

Nu ska jag se film med min älskade Micke ;* Hoppas att ni har det bra allihopa! Puss

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0