LÖRDAGKVÄLL

Filmen igår, Ps i love you var riktigt bra och sorglig. Omöjligt att hålla sig ifrån tårar till sådana filmer. Den borde ni titta på! Jag har varit jätteslö idag och känner mig fortfarande det. Deras kanin Harry och min Nalis fick träffas idag, och jävlar vad han var kåt deras kanin! Så fort han kom i närheten av henne satt han och juckade ner i golvet :b Ganska roligt!

Jag har tittat lite på melodifestivalen, och jag har en fråga.. Emilia, är det hon som sjöng "I´m a big, big girl in a big, big world" ? Någon som vet? :)

Hoppas ni har haft en bra helg! Min har varit jäkligt lugn! Puss

Åsikter
Postat av: Anonym

jo det var det :)

2009-03-15 @ 17:28:57
Postat av: lovan

hehe precis, Emilia var hon som sjöng big big world. jag och Julia såg i taket lyser stjärnorna i gävle, alla i hela biografen satt och grät och det var en som bara skrev och grät, haha! vad tyckte du om den? :)

2009-03-16 @ 21:06:32
URL: http://lovisajonsson.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0