LUGN I BACKARNA!

YES! Äntligen helt klar med rättskunskapen! Nu känns det som att jag kan få lite lugn.. Vi har tre viktiga saker i veckan, och allt är i stort sätt klart.
- Rättskunskap
- Bokrecension
-Svenska prov

Rättskunskapen klar, Svenskaprovet så gott som klart, bara lite finslipning som behövs. Bokrecensionen klar men måste lära in den lite bättre. Det kan jag göra ikväll efter bion :b Jag ska och titta på " I taket lyser stjärnorna " med Mickes lillasyster, Maria :) Det ska bli trevligt, har länge velat se den filmen!

Nu ska jag göra mig ordning ;* Trevlig Söndag sötnosar!

Åsikter
Postat av: spion

var inte micke med på bion? han som ställde upp? skulle ju vara bra om du skrev sanningen..

2009-03-16 @ 17:30:25

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0