NO MORE

Dags att skriva nu kanske, hehe..
Jag har haft det jävligt stressigt, så jag har iallafall en ursäkt.
Helgen var helt underbart kul. Det började med att vi åkte i backen fram till klockan halv 4 på Lördagen, då gick vi på after-skin. Där alla tog några drinkar och öl, det blev ganska livad stämning redan då. Vi gick sedan till stugan och ´förfestade´ lite till.. Tjejerna fick bastun först, så där kopplade vi av ett tag. Sedan var det gubbarnas tur medan vi gjorde oss iordning för kvällen.

Vi åt jättegod trerättersmiddag med jättehärlig stämning. Efter maten stannade vi förstås kvar på puben, men det blev inte särskilt sent. Vi var helt utmattade! Dagen efter åkte vi i backen fram tills stängning. På hemvägen somnade jag och Micke direkt i bilen. Jättemysig helg måste jag säga, tack till alla!

Nu kom jag nyss hem ifrån badhuset. Det var verkligen avkopplande och skittrevligt! Jag, Eve och Vanessa blev det + en massa tjejsnack! Tack tjejer för en trevlig kväll. Nu ska jag städa lite och sedan slockna i min underbara säng. Hoppas ni har det bra! PUSS H

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0