STORSTÄDNING

Efter skolan har jag städat lite, jag har även varit och shoppat en massa godis och mat åt Nala. Det tyckte hon om :) Idag på farmen var tv4 och spelade in, så ikväll är vi med på nyheterna ;)

Micke kommer snart hit, jag ska säga hejdå åt honom antar jag.. Han ska åka till Göteborg i en vecka :( Och när han kommer hem så hinner jag träffa honom i 2 dagar, sedan åker jag till Schweiz i 1 vecka. Kommer sakna honom!

Så imorgon, hurrni! Då är första showen. Då ska vi spela upp musikalen för en massa skolor, sedan Torsdag, Fredag och Lördag öser det in annat folk som ska kolla. Om ni är intresserade så finns biljetter på Ticnet :)


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0