STORSTÄDNING

Namnet kanske blir Nala iallafall, Chanelle eller Nala :) Vad tycker ni?
Hela dagen har bestått av städning. Fy vad vi har städat jag och Micke. Först var vi hemma hos pappa och städade där i mitt rum, jättefint! Sedan nu, hela mammas lägenhet. Det var jag tyvärr tvungen att göra eftersom hon kommer hem ifrån Afrika imorgon och här såg hemskt ut kan jag säga! Ni kan väl tänka er ifall man är hemma sex veckor själv? Hehe. Dessutom skulle jag få nya escada parfymen av henne om jag städade lägenheten, så jaa.. visst. Det var ändå jävligt nödvändigt så ;p

    
        Toan                       Mitt rum
   
                        Köket
 
                Vardagsrummet    

Jag har precis varit och handlat på coop, en "liten middag" till mig och Micke.
En gorbies, en minipizza, en passionsfruktsdricka, två nudelpaket (biff såklart) och två jättegoda drickyoghurts! Mums. Jag ser framemot det efter alla kalorier som jag har bränt ifrån städningen. Tack till min älskling som hjälpte till med tålamodet uppe! 

                   Och här ligger mitt lilla hjärta och längtar efter att få lite uppmärksamhet!
          


Åsikter
Postat av: Vanessa

Neeeej hon ska inte heta chanelle :( inte nala heller:(

2009-03-04 @ 21:48:14
URL: http://vanessanord.blogg.se/
Postat av: olivia

Båda namnen var fina! det blir svårt ;)

2009-03-05 @ 00:13:09
URL: http://oliviaohman.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0