BARON

För det första tänkte jag svara till "Baron" som tog sig friheten att kommentera om någonting som han/hon inte vet ett skit om, att bara för att jag är sur någongång, och skriver någonting i bloggen. Så behöver det verkligen inte handla om min pojkvän, och det gör det för det mesta inte. Varför skulle jag göra slut på något som jag verkligen trivs med?! Det vore väl det största misstaget som jag kunde göra? Varför ska man göra det? För att du vill det? Ne, aldrig. Min pojkvän är bäst och jag kommer stanna där :) Han är världens finaste, så du kan vara lugn.

Sedan tänkte jag ta och berätta om min helg..
Fredagen var jag med Micke, men det vet ni ju redan..

Igår så var jag, Vanessa och Eve på fest hos Martin. Det var väldigt roligt faktiskt! Mycket trevligt folk och trevlig fest. Tyvär har jag inga bilder, har blivit dålig på detdära! Hur har ni haft det? Puss

Åsikter
Postat av: lovan

haha nee herregud!! vi hade roligt iallafall ;) jag har varit i piteå hos niklas, varit på bio och med mina kompisar från klassen åså :) vad har du gjort?

2009-03-22 @ 17:51:41
URL: http://lovisajonsson.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0