WHAT´S WRONG WITH US!?

Filmen var.. Otroligt bra! Jag och Eve grät, jag, storgråtaren som alltid. Den hade väldigt bra handling och den har satt sig fast i mitt hjärta. Jag gick ut ifrån bion med chock, tror jag.

Innan bion skulle jag och Eve på toa. Vi gick in och började spegla oss lite.
Efter ett tag kommer en kille in och säger
- Oj, jag har nog gått fel
Eve - Oj, det är ingen fara! Hehe
Han gick ut ifrån toan och vi småfnissade lite åt klantskallen. Efter en minut kom han in igen.
- Det är nog ni som har gått fel? Sa han
Vi - Nej?
Han - Hm, okej. Har ni pissoarer på tjejernas?
Tystnad. Vi kollar oss runt, ser pissoarerna, går ut och kollar på skylten där det är en man, såklart.
Jag - Hehe ursäkta..
Fan vad vi skrattade sedan, och skämdes. Inte nog med det, så satt snubben på raden bakom oss. När vi kom in i biosallongen och berättade allting åt Micke och Lillmicke suckade dom bara väldigt högt, skakade på huvudet och sa
- Typiskt er
Och det är det verkligen, så himla typiskt oss. Sånt där händer alltid oss! Nåja, ibland får man bjuda på sig själv lite.


Just nu sitter jag här i panik över allt skolarbete, hur ska jag kunna sova? Har alldeles för mycket att göra. Nåja, sitter här med mitt hjärtegull istället och skriver lite.

PUSS!

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0