DEJA VU

Hejsan, vill börja med att säga att jag såg det söta inlägget ifrån Frida, tackar :)
Idag har jag fått sluta tidigt och det känns helt underbart skönt, har legat och schtekt lite i solen faktiskt!

Min helg har varit jättebra, i Fredags slingade Micke mitt hår & vi myste hemma. Våra mysfredagar är ju alltid de bästa :) På Lördagen var jag och grattade Robin. Jag och Elin gjorde oss först iordning hemma hos mig sedan gick vi till Robin och grillade kring halv 6. Det var jättehärligt ute i solen, med massa gomat och vin såklart!

Kvällen slutade jättetrevligt med Buzz osv, jag var förvånansvärt bra ;) Men jag har ju alltid sagt att jag får ett sjätte sinne när jag dricker och vet typ allt! Lite mysko men så är det : ) Jag sov hos Micke och Söndagen började vi med frukost ute på altan i SOLEN! Klockan tre åkte jag, Micke och Roger (hans pappa) på fotbollen och där var det också strålande sol! Boden vann med 1-0 :) Yey! På kvällen grillade vi hemma hos mig och sedan myste vi till filmen Deja vu, sedan slocknade jag.. Hehe

Åsikter
Postat av: friduslinus.blogg.se

det är min pappa som heter roger annars, LOL ATT MICKES PAPPA MÅSTE HÄRMA MIN . NOT NICE OF HIM !!!

2009-05-19 @ 10:41:30
URL: http://friduslinus.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0