ESTETFEST

Idag fixas håret, läääängtar!! Snart, snart, snart. Håll tummarna att det blir fint!


Nu är det långhelg och det känns så himla skönt! Jag ska snart äta och innan det kommer Frida hit en sväng, sedan åker jag till Fanny, vi ska plugga, sätta på mina extansions och kanske dricka lite. Jag beräknar att vi ungefär vid 10 drar vidare till estet-festen i Buddbyn! Det ska bli kul, men inte allt för kul eftersom att jag kommer vara rätt så nykter (har inte ett öre kvar av mina pengar) men sånt brukar ju alltid lösa sig ;) Det är avskedsfest för 3orna, som slutar nu. Sedan blir vi äldst ;) Tiden går fort.

Idag gjorde jag två prov och NKprovet gick as bra, det känns BRABRABRA! Nu har jag typ ingenting kvar innan lovet att göra, 2 VECKOR KVAR TILL SOMMARLOVET! TUMMEN UPP!

Åsikter
Postat av: Vanessaaaa

Det kommer bli svinfint det är jag säker på ;) Ikväll ska vi ha kul!!

2009-05-20 @ 19:48:04
URL: http://vanessanord.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0