ett inlägg från friduslinus

tjena det är bruden med den tighta hjärnan hära som du hitttar på den bittra adressen www.friduslinus.blogg.se
tänkte skicka hälsningar till min kära vän helenagpersson,
puss på dig gumman, du är knall nu, men du har fått många pussar och kramar ikväll
inte ofta jag ger folk sånt och jag är inte ens FULL?
antingen är det ett tecken på att jag är gay ( vilket jag inte är )
eller på att du är så söt så man bara vill pussa på dig din sockerkaka ;*
helle var grymt duktig i buzz tidigare, och nu är hon och minglar och chillar fett.
ville du skulle veta att du kan ringa mig när du vill, finns här alltid,
svarar alltid och gör allt. tack för du ids lyssna på mig när det är svårt ;-*
tur att du är liten och jag är en jätte så det känns som jag beskyddar dig i allt ;-*

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0