FÖRLÅT

Aldrig kan man få ett litet förlåt ens, och det förstår jag inte vad som är så svårt till någon som betyder något för en. Förlåt, är det så svårt att säga? Okej om du inte tycker att det är något fel i det du gör, men det ordet hör man dig ta mig fan aldrig säga. Jag tänker inte sitta och be efter ett förlåt, jag vill inte ens ha ett längre. Det känns som att det skulle ha kommit för länge sedan isåfall. Jag är så trött på att du inte håller saker du lovar, jag är så trött på dina usla bortförklaringar som bara gör allting värre. Jag är så trött så jag vet inte om jag kan prata med dig just nu. Då kommer jag bara bli så jävla arg och så lågt tänker jag inte sjunka och jag kommer kanske säga saker som jag sedan ångrar. Man ska aldrig prata med någon när man fortfarande är förbannad egentligen, för då säger man så lätt massa saker som man inte skulle ha sagt ifall att man väntat några timmar eller några dagar med att prata med personen. Jag orkar inte bråka på dig just nu, för som vanligt är det jag som får ta all skit och det är väl mitt fel också. Vi kan ta allting när du har haft ditt roliga. Fan.



Trying not to think about it

Åsikter
Postat av: Anonym

Endel personer har svårt att säga förlåt, antingen får man stå ut eller så får man skita i dom. Jag har haft de problemen själv och vet att det är jobbigt, men nu behöver jag inte ha det så eftersom att jag sket i personen

2009-05-28 @ 12:43:57

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0