GÅRDAGEN

Skittrevlig kväll igår!
Vi hade husfest hos Micke- först var det bara jag, Robin, Micke och Elin som grillade och myste. Senare så kom det en massa folk och det var riktigt kul =) Vi spelade singstar och guitarr hero osv och träffade en massa folk! Kring ungefär halv 2 var det folk kvar men då drog alla på krogen. Frida åkte också hem då, men jag och Elin stannade kvar hemma hos Micke och fortsatte i vårat singstar ;) Kring 2 någongång smällde det till på nedervåningen och jag och Elin blev asrädda, så vi gick ner för att kolla.. Jag höll en vattenkanna i handen för säkerhets skull ; ) Som ett vapen dvs. Men när vi kom ner raffade vi snabbt åt oss varsin kniv och låste dörren. Konstigt nog var det ingen i huset. Senare kring tre hörde vi smällen igen, då flög vi upp ifrån sackosäckarna med knivarna i högsta hugg, också var det bara Robin och Micke ;) Dom blev nog lite rädda där.. Hehe

SNYGGINGBILDEN IFRÅN IGÅR! ;)
Allt bra annars då? Kramo

Åsikter
Postat av: Elin

Tack för en mysig kväll gumman :)

2009-05-04 @ 16:38:07

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0