GODMORGON

Godmorgon! Gud vad skönt att vara ledig.
Måste först och främst säga att jag blev jättenöjd med håret, tack Fannny! ;-* Jag och Frida var hos Fanny till ungefär 12 och sedan kom Vanessa och hämtade mig, så åkte vi till Buddbygården. Det var sådär, det är aldrig skitkul att vara på fest när man inte har druckit en droppe tycker jag : ) Jag stannade helt nykter hela kvällen och vi blev inte där nå länge, till halv 2 ungefär. Då mötte jag upp Frida och vi gick hem till mig, såg lite film också sov hon här : )
Hur var eran första lediga dag? =) KRAM

Typiskt dig, fråga mig inte om jag är less

Åsikter
Postat av: Fanny

vad bra att du är nöjd, hihi:**

2009-05-24 @ 12:10:11
URL: http://ninija.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0