GOOD NEWS

ÅHHHH! Nu ska ni få höra något kul!
Det är inte bara roligt för mig, utan det kommer göra min blogg mycket roligare... JAG HAR HITTAT MIN ÄLSKADE KAMERA!! ;D Så nu kan jag äntligen börja lägga upp bilder ifrån dagarna och jag har också tänkt visa hur håret blev =) (det är på tiden) jag är rätt så blond nu, kan jag säga :) det är roligare till sommaren, tycker jag.


Lite ofixad och flottig nu efter dagen i Luleå men, jag kunde inte vänta =)
Ikväll, eller om en halvtimma väntar jag Eve här för jag ska bjuda henne på middag, korvstråganoff och ris :) Muums. Sedan klockan 7 ska vi ner till våran bastu och basta och mysa fram tills klockan 9, då vi ska se på desperate houswives :) Det ska bli en jättetrevlig kväll! Det var längesedan jag och Evis hittade på någonting kul, men nu så :) Jag hoppas att allt är bra med er! Tusen kramar!


Åsikter
Postat av: Anonym

Jäävlar va fint håret blev !! :o

2009-05-27 @ 22:25:30
Postat av: Sara

Shit vad snyggt hår du haaaar!

2009-05-27 @ 22:48:58

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0