I´M BACK!

Hey! Yes, I´m back

Jag vill börja med att berätta om min helg, den har varit väldigt mysig!
Fredagen åkte jag och Micke till stugan, vi myste med vin framför öppna spisen och tog bara hand om varandra. Jag träffade även Erika och Emilia som var där, och Lasse! :) På Lördagen tog vi en rejäl sovmorgon! Sedan grillade vi med familjen, spelade lite singstar och guitarrhero. Riktigt kul! Sedan tog vi ett par vinglas och gick över till Erika och Emilia och umgicks fram till halv 12, då gick vi hem och myste. Erika och Johan kom förbi hos oss lite senare kring 1 och stannade i någon timma. Efter det låg vi framför brasan, pratade och myste på. Riktigt mysig helg, tack älskling!
Idag hade jag Engelska nationella, speaking. Det gick faktiskt bra! :)


Typ världens snyggaste hår ? Vill ha!


KRAM!

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0