JAG ÄR NÄSTAN DÖD, TROR JAG

Jag har jobbat arslet av mig idag!
Våran klass har ju som sagt varit och paddlat idag, jag och Vanessa krigade för att komma först i mål ;)
Vi skvätte vatten med årorna, drog av motståndarna årorna, körde in i dem, slet i deras snören osv.
Men vi kom slutligen först i mål! Eller Marcus och Anton kom före, men dem var inte ens med i våran tävling :b
Jävlar vad vi slogs, den platsen förtjänade vi! Nu tror jag att mina armar håller på att dö, jag är så slut..

När jag kom hem ifrån paddlingen, som varade i 3 timmar, 5 timmar med lunch osv. Så gick jag med Eve på ungdomsmottagningen en sväng och sedan gick jag och pratade med Håkan om jobb. Jag ska jobba de första fyra veckorna av sommarlovet, sedan ta ledigt två veckor och sedan jobba två veckor till:) Så det blev 6 veckor totalt, jag tjänar dessutom mycket mer i år eftersom att jag blivit äldre ;)

Snart kommer älskling hit och då ska jag mysa på med han fram tills ikväll då Vanessa kommer, hon ska sova hära och vi har sovmorgon imorgon till 12.05 ;) Så det blir nog en hel del film för våran del!

Nu har jag babblat på hur mycket som hellst, vad har ni gjort idag? =) Kram!

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0