MY LOVELY DRESS

Frida har precis åkt hem och vi har nyss sett Sex and the city, the movie. Den är alltid lika bra :) Jag har suttit och kollat på olika klänningar inför skolavslutningen, satan vad jag har beslutsångest och min dåliga ekonomi gör det inte bättre. Det är sant faktiskt, jag har verkligen dålig ekonomi just nu. Då känns allt rätt meningslöst, det är mycket som jag kan kämpa mot men finns det inte ett öre på kontot så känns typ ingenting bra. Tur så kommer studiebidraget om 3 dagar :) Därför har jag råd att beställa min söta klänning som jag hittade på internet, jag älskar den! Inte riktigt min stil i vanliga fall, men på något sätt kände jag ändå hur det skrek helena om den. Jag älskar den :) Kul med någon nytt också, som inte är likt allt annat man bär!


















Den är inte lika plastig som den ser ut :)
  Nu ska jag gå och lägga mig så att jag orkar med dagen imorgon, inte för att jag har en jobbig dag, börjar 10 och slutar halv 12 så det känns underbart :) XoXo


Åsikter
Postat av: Linne

ÅH VAD SÖT!

2009-05-27 @ 23:48:31
Postat av: Britta

Vilken söt : ) Vart har du hittat den?

2009-05-31 @ 16:28:39
URL: http://sixth.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0