MYSKVÄLL MED V

Helllo!
Jag har glömt att säga hur ONT JAG HAR i min kind. Jag har fått en stor svullnad och blåmärke ifrån i helgen, åh jag är så klantig! Dessutom sitter det precis i min smilegrop, så fort jag ler, gäspar eller skrattar så gör det satans ont!

Nu har jag pluggat historia och jag är typ klar med det arbetet, förutom att jag inte hittade den sista frågan om någon himla krigsteknik? :/ Jaja, det löser sig! Har nött lite inför NK-provet också som jag har på Onsdag! Det känns rätt lätt, men med min otur så vet man väl aldrig hur det går.

Inatt ska Vanessa sova här, vi ska mysa på med några filmer och bara ta det lugnt! Vi har sovmorgon till 12.05 imorgon, då vi ska på rättegång i Luleå med rättskunskapen ;) Det ska bli intressant! Två stölder och narkotikainnehav. Tre stycken rättegångar är det :)

Åsikter
Postat av: Vachneeezzaaa

Yeah;) Håller också på med de där historia arbetet.. men då kom jag på att vi kommer ju ändå inte kunna lämna in det imorn :P hehe

2009-05-18 @ 18:13:47
URL: http://vanessanord.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0