NEW HAIR?

Tjabba, tjena, hallå!
Nu har jag bestämt mig, det är så GRYMT mycket kläder till mig som är borta. Så jag har bestämt mig för att STORSTORSTOR STÄDA hela mitt rum, då jag ändå inte har något som hellst att göra. Jag ska gå igenom vartenda plagg i garderoben, så det finns plats för nya fina sommarkläder och jag ska fan imig hitta min kamera, som har varit borta länge! Ne, dags att ta tag i livet nu tycker jag.

Dessutom blir jag snart mer ljushårig, Mikael ska hjälpa mig att slinga håret ikväll och det blir med folie denna gång, INTE hetta som jag alltid annars har kört med, som inte är lika effektivt. Så det blir spännande! Har även beställt nya extansions som jag hämtade ut idag, SPÄNNANDE! Fanny sätter på det på mig på Torsdag med lite läxa och gott vin som sällskap. Längtar! Bilder på håret är nedanför, har mixat lite färger (eftersom att jag har slingor) men dem var grymt fina -

Cendre & Ljusblondt
Jag tror att det kommer bli bra, eftersom att jag har cendre färgen nu och den passar perfekt. Plus att jag ska göra mer blonda slingor i det ikväll och det hoppas jag på att bli den andra blonda färgen! Håll tummarna!

Åsikter
Postat av: Anonym

Vars beställer du löshåret? :)

2009-05-19 @ 17:37:11
Postat av: Helena

Svar om löshår; Jag beställer ifrån rapunzel.nu eller tajmahal.se :)

2009-05-20 @ 16:22:19
URL: http://helenagpersson.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0