SÖNDAGNATT

Oj, slumrade till lite där.. Jag vaknade av att telefonen ringde nyss och det var Eve som hade lite problem och ville komma och sova. Och det är ju självklart!, så jag sitter och väntar på att hon ska komma, det är så lätt för oss att bara springa över till varandra när det är någonting eftersom att jag bor på kungsgatan 36 och hon på kungsgatan 32 :) Min lillgumma.


Måste säga att Click var väldigt bra, fyfan vad jag grinade på slutet när hans pappa hade dött och när sedan huvudpersonen ´dog´ och alla satt runt honom och grinade. När han sedan vaknade och insåg att allt var en dröm, så insåg jag att jag hade suttit och gråtit helt i onödan. Haha! Men det var rätt skönt att få gråta en skvätt ;) Jag är så känslig när det gäller filmer..

Ne, godnatt med er nu!


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0