STUGAN

Ja, i helgen har jag och Micke varit i stugan. Det har varit riktigt skönt och väldigt kul, vi har solat lite, sett TV, spelat spel och fiskat ;) Sammanlagt fick vi 5 fiskar!

I Fredags fick jag en äckligt stor gädda som efter typ 5 minuter drog av hela linan, ursch vad äcklig den var! Och vad sur jag blev! Igår fick Micke typ lika stor gädda som också bet av linan, sedan låg den typ och stirrade på honom vid kanten, skit ful! Haha. Önska att jag kunde lägga upp bilder men det går inte.. : (

Idag har jag duschat (SKÖNT!) och varit och fikat med mamma på Retro Café, skitgott! Ikväll ska jag väl mysa framför någon söndagsfilm, baka lite pizza och göra iordning annat gott inför morgondagen. Då ska vi nämligen ut och paddla, haha! I fem timmar ska vi paddla, hur fan ska jag orka det?! Aja, I have to. Idrottsbetyget känns viktigt.

Förövrigt hoppas jag att allt är bra med mina läsare! Också håller vi tummarna för lite mer sol, eller hur? ;) Hörs!


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0