TISDAG 12 MAJ 2009

Detta har varit en jävligt jobbig dag, har haft nationella i matte 4 timmar! Sedan har det varit slött, kan väl säga att jag slutade efter det ungefär.. Jag har varit och hjälpt Micke byta mammas däck idag till sommardäck, haha det var på tiden! Ikväll ska jag äta middag med min älskling, gomiddag! Kött och pommes! Mums, såklart vitlökssmör och bea också ; ) my favourite!

Ikväll är det desperate housewives! Ska såklart se det, men ska försöka hinna ladda ner de två senaste avsnitten också. Missade dom! Det förra avsnittet missade jag för att jag och min älskling firade våran 1,5 års dag! Vi var på bio istället och såg the writer ;) Den var faktiskt bra!

Hoppas eran dag blir bra och kul att de flesta har hittat tillbaka hit igen! KRAMO

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0