TIDSFÖRDRIV

Lovar du att vara ärlig? Ja
Du heter: Helena
Smeknamn: Helle, Hellis
Låt som när du är ledsen sörjer till? Typ mest cry-rihanna eller no air-jordin sparks (vet att dom är asgamla, men dom är fortfarande bra)
Beroende av: Mat
Vem behöver du mest just nu: Hm, vet inte =) Alla jag älskar
Vad tror folk om dig? Alla har ju förutfattade meningar och det brukar inte vara så bra saker
Stämmer det? Verkligen inte
Vad får du oftast komplimanger för? Typ mina ögon och läppar
Vad säger du för att imponera på någon? Haha, brukar kanske inte komma med dom mest imponerande samtalen
Hur imponerar man på dig? Charm
Brukar du skratta för dig själv? Oja, haha
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Godmorgon hjärtat. Vad gör du för något? Ska precis kratta gården:) saknar dig massor älskling. Jag älskar dig"
Var bor du? Boden
Trivs du där: Vilket skämt, flyttar såfort jag är klart med skolan :) Trivs med vänner, familj och allting men det är ruggigt kallt här och litet. Man är ganska less när man har bott här hela livet.
Äger du några converse: Ne
Sprit, cider, vin eller öl: Cider eller vin
Brukar du bli för full: Nej, inte är det ofta iallafall
Vad har du för mobil operatör: Halebop
Är du allergisk i mot något: Mjölk och jag brukar inte må så bra efter att ha ätit lök/vitlök. Men vitlök kommer jag aldrig hålla mig ifrån ;)
Har du haft sex idag: Nope
Nästa mål i ditt liv: Flytta till Göteborg med min underbaring och plugga till Frisör.
Hur svarar du i mobilen: "Hej det är Helena" ?
Vem ringde du senast? Mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Hm, att jag skulle möta henne på coop ;) En viss person är skyldig mig pengar för BRITNEY BILJETTEN ;) ;) ;) Så jag ska hämta dom
Antal timmar sömn inatt: typ 6-7 tror jag
Sov du ensam: Ja
Brukar du komma i tid: Jadå
När mår du bra: För det mesta

När blev du fotad senast: Hm, kommer inte ens ihåg ;p
Hur känner du dig nu: Trött
Vanligaste färg på dina kläder: Ja, väldigt olika
Vad tycker du om fötter: Dom har väl aldrig gjort någon illa
Vad saknar du: Jag vet inte, det finns väl endel saker. Men det är ingenting speciellt som jag går och tänker på :)
Hade du en bra kväll igår: Ja väldigt :)
Favorit dryck på morgonen: Juice
Rakar du benen: Jodå
När brukar du oftast gå och lägga dig: 11 och framåt
Är du blyg? Nej
Sysslar du med någon idrott: Nja jogging och gym
Vill du hellre ha mail än brev: Nej handskrivna brev är mysigt =)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja

Har du spytt offentligt: Ja
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Höhö, det mesta!
Är du nöjd med ditt liv: Ja
Är du bortskämd: Nej
Vad gör du i morgon: Jag är ledig från skolan, jag ska till sunderbyn. Sedan vet jag inte :) Sova typ
Vad är det värsta du vet? Att ha dåligt samvete och folk som är falska.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? För mycket
Vad behöver du just nu? Pengar
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Hm, eva longoria kanske
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, man vet vilka som man kan lita på, och dom är viktigast. Sedan finns det såklart andra också, som är bra vänner men som man inte riktigt vet vars man har dom.
Vad använder du för shampoo? Loreal ifrån frissan, as bra : )
Vad är det finaste du fått? Mycket!
En speciell dag du minns: Det är så många, orkar inte fylla hela inlägget med dom ;)
Hur gammal är du: 17
Om sju månader:  18
Du samlar på: Typ roliga sms :) haha, jag älskar sms!
Gröna eller röda äppeln: Röda
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Eve, Micke, mamma eller Erica (beror ofta vad det handlar om)
Gillar du golf: Ja
Vilken tid gick du upp idag: klockan 9
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja
Har du strumpor på dig nu:  Nej, tofflor :)
Vad ska du göra ikväll: Umgås med Micke:)

Är det okej att gråta: Ja, om man behöver så
Laddar du ner musik och film från Internet: Hähä
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Vad skulle jag inte ha gjort?
Bär du glasögon eller linser: Glasögon när de behövs
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Haha nej, man ska ha det man tycker om!
När går du upp ur sängen en helgmorgon: typ kring 1, ibland tidigare, ibland senare
Har du piercing: Nope, jag är för feg ;)
Har du tatuering: Inte än, men snart
Vill du gifta dig: Ja, senare i livet
Vill du ha barn: Ja, senare i livet
Solar du ofta: Ja
Är du bra på att laga mat: Tror det ;p
Gillar du att dansa: Ja
Är du flygrädd: Ja
Hur vig är du: Haha, tillräckligt
Vad dricker du helst när du är törstig: LÄSK! hellst cola eller power king
Vilken är din favoritglass: Ben&Jerrys
Tror du på ett liv efter döden: Nja´, om det finns spöken borde ju det finnas ;)
Tycker du om sushi: JA!!
Vad äter du helst när du ser på film: Chips
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej
Har du tandläkarskräck: Nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du: Blåa
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja
Biter du på naglarna: Nej
Röker du: Nej, feströker
Hur ofta tränar/motionerar du: Lite för sällan kanske :)
Senaste låt du hörde: Flo-rida Lady Gaga J.Timberlake
Vad gör du på helgerna: Umgås med mina vänner och kille:)

Åsikter
Postat av: friduslinus.blogg.se

jag fattade inte riktigt vad du menade med din kommentar eller vad du ville få fram med den?

2009-05-14 @ 15:23:46
URL: http://friduslinus.blogg.se/
Postat av: Lina Hällström

Ps. vi kanske syns på Britney, var sitter ni ? ;p

2009-05-14 @ 17:15:55

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0