LITE OM MIG

Lovar du att vara ärlig? Ja.

Du heter: Helena Kristina Persson
Smeknamn: Helle och hellis är väl dom kända? :)
Låt som när du är ledsen sörjer till?
Vet inte, var jättelängesen jag var ledsen:)
Vem behöver du mest just nu:
Ingen, bara ett lov eller något! (eller en slav som gjorde all min läxa iofs)
Vad tror folk om dig? Ja finns väl mycket olika prat, men kan väl stolt säga att ingenting stämmer :) De som inget vet, ska inte heller snacka.
Vad får du oftast komplimanger för? Vet inte. Leende, ögon? Typ, haha.
Vad säger du för att imponera på någon? Ingen aning, har inte så mycket att skryta med ;)
Hur imponerar man på dig? Ja, typ charmen är det viktigaste skulle jag säga :)
Brukar du skratta för dig själv?
Ja, sorgligt ofta! Haha. Särskilt till typ filmer, då skrattar jag mer när jag är själv än när jag är med andra. Då kan jag typ skratta tills jag gråter.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
Ingen aning, eftersom min mobil är sönder.
Var bor du? I boden city och i Sävast med pappa
Trivs du där: Nej inte i hålan.. Men jag trivs väldigt bra i huset hos pappa, där jag är uppväxt.
Äger du några converse: Ne
Sprit, cider, vin eller öl: Jag är en vin-människa :) haha.
Brukar du bli för full: Nja, det har väl hänt.
Har du haft sex idag: Nej
Hur svarar du i mobilen: Hallå? om det är någon jag känner, är det ett okänt nummer så svarar jag " Hej, det är Helena?"
Vem ringde du senast? Micke
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Haha, Vanessa ringde och sa " Nu måste du vakna och plugga " Hon var nämligen här tidigare, och eftersom att jag inte har någon mobil så har jag ingen väckarklocka heller. Jag lever typ genom min mobil. Så jag sa att hon skulle ringa och väcka mig om en halvtimma, hehe.
Sov du ensam inatt: Nej, med mitt hjärta! MYS
Brukar du komma i tid:
Ja, nästan alltid.
När mår du bra: När jag har mina nära och kära runt omkring mig.
Vad tycker du om fötter: Ehm, inget särskilt.
Vad saknar du: Sommaren, utlandet allt som har med sol att göra!
Favorit dryck på morgonen: Jouice eller oboy
Rakar du benen: Öh ja :)
Är du blyg? Faktiskt, ibland. I vissa fall kan jag vara väldigt blyg; men för det mesta inte: Då är det något riktigt speciellt
Sysslar du med någon idrott: Tyvärr inte, har bara step-in kort.
Vill du hellre ha mail än brev: Spelar ingen roll.
Tror du på äkta kärlek:
Ja, folk som lever tillsammans hela livet?
Har du spytt offentligt: Hm, nej. Vill aldrig göra det heller!
Är du nöjd med ditt liv: Ja
Är du bortskämd: Ne, inte om jag skulle säga det själv.
Vad är det värsta du vet?
Folk som inte är ärliga, ljuger och är falska. Otrohet osv.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Väldigt olika
Vad längtar du till?
MIN 18ÅRSDAG BARA 4 DAGAR KVAR! STUDENTEN! BALEN!
Har du bra vänner och äkta vänskap?
Ja, få som jag vet är äkta. Men det är dem bästa!
Vad använder du för shampoo? Ett shampo från tajmahal!
En speciell dag du minns:
Pink i globen, det var härligt!
Hur gammal är du: 17, får jag väl skriva för sista gången? :)
Tycker du om någon just nu:
Ja!!!!
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Eve för det mesta.
Gillar du golf:
Jadå
Har du sovit i din egna säng inatt:
Ja
Är det okej att gråta:
Ja
När grät du senast:
I förrgår, haha.
Bär du glasögon eller linser:
Ja
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
Nej, men klädstil är helt klart viktigt.
Vill du gifta dig:
Jaa :)
Vill du ha barn: Jaa :)
Solar du ofta:
Ja, förut solade jag mer. Nu ids jag fan inte. Sommarn blir det varje dag!
Är du bra på att laga mat: Haha ja, jag tycker det :D
Är du flygrädd: Ja
Hur vig är du:
Ganska vig
Tror du på ett liv efter döden:
Jag hoppas det.
Tycker du om sushi: JA!!:)
Vad äter du helst när du ser på film: Chiiips..
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej.
Vilken ögonfärg har du: Blåa
Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Ja
Hur ofta tränar/motionerar du: Allt för sällan nu mer.
Senaste låt du hörde: I dont belive you - Pink

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0