ME, MYSELF AND I

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Björn borg tröja och mjukisar.
Vad använder du just nu för skor: Inga..
Favoritfärg på kläder: Hm, grönt är fint. Gult älskar jag. Svart, vitt, brun! ;-*

Senaste person som
Sov i din säng:
Eve ;p
Du pratade med: Pappa
Du delade en drink med: Hm, Vanessa tror jag.
Du gick på bio med: Vanessa
Du gick på stan med: Vanessa
Skällde på dig: Jag vet inte, är inte så många som skäller på mig :) tur!
Men jag skulle tro Vanessa eller Micke, haha.

Senaste
Låt du hörde:
Kommer inte ihåg :p
Film du såg: The ugly truth!
Mat du åt: MAX, jag fick min vilja igenom ;)
Kram: Jadu.. Det var nog ett tag sedan jag kramade någon nu när jag tänker efter, skärpning!
Imorgon måste jag springa och krama alllla mina goa vänner. + att ikväll får jag kramas med Micke! :)
Puss: Micke :)
Fest: Det var också länge sedan eftersom jag sparar mig lite till min födelsedag. Men Stockholm var sist :)
Känslan: Mätt
Ilska: Igår, vill inte berätta vad men det gjorde mig då riktigt upprörd!
Resa: Bulgarien! Eller Stockholm om det räknas? haha.
Glädje: Idag när jag fick nästan en hel efterätt för mig själv på wallmans! YEY!
Dröm: Kommer inte ihåg riktigt :)
Boken du läste: PESTEN, svenska-jävla-bok. Eller om det gills i historiaboken?
Personen du träffade: Pappa.
Personen du pratade i telefon med: Pappa
Personen du fick sms av: Micke
Gången du åt en 7-eleven korv: Har aldrig hänt!
Gången du var utomhus: För ca 10 minuter sedan
Gången du sov: När jag kom hem ifrån skolan, med historiaboken på skallen.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Hm, jag, mamma och pappa? Ja det var nog på min skolavslutning.
Saken du köpte: Mat på coop

Om dig

Namn: Helena Kristina Göransdotter Persson
Ålder: 18 om 6 DAGAR!! ;)
Smeknamn: Helle
Syskon: None
Sysselsättning: umgås med vänner, pojkvän, festa osv.
Bra egenskaper: Social, glad nästan alltid och pålitlig.
Dåliga egenskaper: Envis, nyfiken och slarvig.
Linje/klass: ESMK07
Hårfärg: Slingat blondt.
Ögonfärg: Blåa
Skostorlek: 36

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0