ÅH VAD PINSAMT!!

Dessa två vann Idol, precis som jag trodde.



Men fyfan vad pinsamt..
Det stod mellan Karolina (hon som vann) och Camilla.
Namnen är väl rätt lika antar jag?
Peter Jihde läste ur kuvertet " Och den som går vidare är... Katarina "

Så började Camilla hoppa, gråta, skrika 
och springa upp i Peter Jihdes famn och krama han!!
För hon trodde att det var hon som hade gått vidare (!!)
Så till slut sa Peter Jihde, mitt i allt hoppande och springande
" Alltså nej, inte Camilla. Jag är ledsen. Här står det Karolina"
Så hörde hon feeeeeeel! Åh vad pinsamt.
Jag tyckte verkligen synd om henne.


Åsikter
Postat av: Anonym

Peter Jihde läste ur kuvertet " Och den som går vidare är... Katarina "



Du menar väl att den som går vidare är Karolina och inte Katarina....

2009-10-02 @ 15:40:23

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0