ALLTSÅ

Snacka om att jag & Vanessa är normala..
Såhär ungefär följer våra samtal

Den ena - Vi hittar på något ikväll!
Den andra - Ja! Bra.

Paus

Vanessa - Men du får komma till mig! Jag ids inte gå.
Jag - Nej, du får komma till mig. Jag är lat och det är kallt!
Vanessa - Nej, jag kom till dig sist.
Jag - Men jag orkar inte!
Vanessa - Jo, om jag orkade så orkar du
Jag - Åhh, du är så dum.
Vanessa - Men du behöver ju inte komma om du inte vill
Jag - Jo jag kommer..
Vanessa - Yes! Bra!
Jag - Fan vad jobbigt..
Vanessa - Men jag är latare än dig!
Jag - Ne, jag är latare än dig!

Man tappar fan all energi på vintern,
men tur så har vi lovat varandra att klara oss
igenom den här vintern tillsammans!

Sedan måste jag ju bara observera att det knappt är 100 meter mellan oss.
Vi är praktiskt taget grannar!
Snacka om att göra en stor sak av det hela, haha.
Det är bara så typiskt oss.
Sedan kan jag tillägga att Vanessa kunde komma hit sist
på ett villkor, att hon fick sova här.
SÅ ATT HON SLAPP GÅ HEM IGEN SEDAN.
HAHA.

Jaja, nu sitter jag med stor ångest och tänker resa mig från fotöljen
FÖR ATT PROMENERA DIT!!
Brr, kallt och helvete.


Åsikter
Postat av: Vanessa

HAHAHHAHAhahah jag dööör ;D vi ska alltid hålla på å gorma så mycket.. ;p men du får sova här om du vill, haha!

2009-10-08 @ 18:57:36

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0