BARNVAKT

Min dag har bestått av att sköta lillgubben, David.
Vi har nämligen varit på Nordpoolen. Badhuset.
David har aldrig badat förut, så det var ett stort steg för honom!
Vi har haft superkul och ätit massa fika och mat också.
Och jag har fått igång kameran (yes)


Jag och David påväg till badhuset imorse.



Jag och David i fiket på badhuset


Fikar



David börjar närma sig vattnet!



Rutchbana!


Jättetrötta efter bad

Ja, så det har varit en trevlig dag!
Ikväll ska jag göra middag åt Micke sedan ska vi basta
Blir också mysigt :)

Trevlig helg!


Åsikter
Postat av: Anonym

Du är så jääävla söt

2009-10-10 @ 17:09:30
Postat av: Elinor

Vilka söta bilder :D hihi

2009-10-11 @ 17:06:01
URL: http://elinorpetterson.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0