BASTU OCH VIN

Jag var på släkt-middag tidigare med min moster,
hennes man, morfar, mamma, min kusin Simon och hans tjej.

Jag har alltid sett Simon som en 'storebror' när jag varit mindre,
Efter att jag blev tillsammans med Micke har alltid mina släktingar
sagt att Micke är så himla lik Simon. Typ precis alla kommer med den kommentaren.

Så idag har jag, till min stora förvåning, upptäckt detta!
Dom är så himla lika, inte mest till utseendet, som alla andra säger.
Utan när de pratar, ALLT.
Jävligt sjukt,
och dem har inte träffats än.
Haha snacka om kul när dem gör det!

Senare idag har jag varit med Vanessa, Frida och Eve.
Vi har badat bastu, ätit popcorn och druckit ett glas vin :)
Haft jätte trevligt!

Hur har eran dag varit?!


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0