BODENS GALLERIA

Nu har jag blivit sjuk på riktigt.
Går och snorar, får använda nässpray en gång i timmen typ.
Har lock i öronen och pratar genom nästan.
Inte nog med det så skulle jag sjunga på invigningen av nya gallerian idag.
Jag trodde aldrig jag skulle klara det, men det gick rätt bra ändå.
Men herre så mycket folk, helt sjukt.
Visste inte ens att det fanns så mycket folk i Boden?

Jaja, gallerian vad grymt mysig och fin iallafall, ser fram emot
många shoppingrunder och många mysiga fika där i vinter!

Nåväl, efter jag var klar på gallerian och hade riggat ihop och allt,
då gick jag hem. Kom hem till Micke och en mycket fin och städat
lägenhet, tack älsko! Sedan slocknade jag, fram tills nu..




Jag får inte bli sjuk just nu. Detta slog mig imorse.
Jag sjöng idag på gallerian, jag har supermycket i skolan till veckan.
På Lördag är det halloween, då ska jag inte vara sjuk!
Och på Fredag åker jag till Stockholm.

LÄNGTAR TILL ALLT! =) förutom skolarbetet då..


Åsikter
Postat av: Anonym

Du var grym! :)

2009-10-29 @ 22:34:34
Postat av: Anonym

Jaaa, jätte duktig! :D

2009-10-30 @ 17:51:07

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0